Kan jeg returnere varer?

I henhold til konsumentverket ved distanseavtaler, har konsumenten (privatperson) rett til å angre kjøpet sitt innen 14 dager etter at varen er mottatt.

Angreretten gjelder kun under forutsetning av at varen holdes i vesentlig uforandret tilstand og i originalemballasje. Varen skal være ubrukt og sendes tilbake i uskadet/uåpnet originalforpakning.

Ved retur står kunden for risikoen, derfor er det viktig at varen ikke kan komme til skade under transporten. Varen er i kundens eie til vi har mottatt returen. Hvis du angrer et kjøp og sender tilbake et produkt, vil du få hele beløpet refundert senest 10 dager etter at vi har mottatt returen.

Ved en retur skal dette gis beskjed om på mail til kontakt@byutique.no for videre instrukser.

Har du ytterligere spørsmål angående en retur kan du kontakte oss på mail eller via vårt kontaktskjema.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse. Hva gjør jeg?

Det kan ta noen minutter før du mottar ordrebekreftelsen. Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelsen innen 15 minutter og beløpet er reservert, ta kontakt med kundeservice. Det kan ta noen minutter før du mottar ordrebekreftelsen.

Hvor er pakken min?

Alle ordre uført før klokken 11:00 sendes ut samme virkedag. Ved stor pågang kan det ta noe lenger tid.

Har du valgt standard frakt med sporing som fraktalternativ vil du kunne spore pakken din. (Tar ca 1-4 virkedager).

Standard frakt til postkasse kan dessverre ikke spores. Har du ikke mottatt pakken din innen 7 dager, kontankt kundeservice.

Kan jeg hente bestillingen min i salongen?

Vi tilbyr henting i vår salong i Huitfeldts gate 19 i Oslo.

Åpningstider:

Man-Fre kl. 10:00-15:00.

Henting utenfor åpningstid kan avtales på mail: kontakt@byutique.no

Alle ordre registrert innen 09:00 sendes samme virkedag med budbil og pakken din er klar til henting samme virkedag ca kl 13:00. Du vil motta en hentemelding på mail når pakken er klar til henting.

Husk å oppgi hentekode.

Har du ikke mottatt hentemelding innen 2 dager etter bestilling, kontakt kundeservice.

Finner du ikke svaret du leter etter?

Send oss en e-post og fortell oss hva du lurer på så vil noen fra kundeservice svare deg så raskt de kan. Hvis det gjelder en bestilling så sørg for å inkludere ditt ordrenummer.

Send oss en e-post på
kontakt@byutique.no